Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Zur Qualitat Von Inbound Centers Im Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Zur Qualitat Von Inbound Centers Im Marketing Alexander Schagen
Libristo kód: 01784474
Nakladatelství Springer Gabler, září 2012
Inbound Centers - auch als Call Center, Contact Center, Customer Service Center und Customer Care Ce... Celý popis
? points 140 b
1 403 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gibt Gazprom Gas? Anton Friesen / Brožovaná
common.buy 1 211

Inbound Centers - auch als Call Center, Contact Center, Customer Service Center und Customer Care Center bekannt - werden einerseits als künftig wichtigster Kanal im Marketing bewertet und andererseits als unzureichendes Kundenerlebnis kritisiert. In Praxis und Wissenschaft mangelt es an Wissen über Inbound Center Typen, ihre Wirkungen auf die Kundenbeziehungen und qualifizierten Implikationen für das Management. Praxisorientiert untersucht Alexander Schagen die Qualität von Inbound Centers, die Erlebnisse der Kunden und die Erfolge der Unternehmen.

Informace o knize

Plný název Zur Qualitat Von Inbound Centers Im Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 257
EAN 9783834943668
ISBN 3834943665
Libristo kód 01784474
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 345
Rozměry 150 x 209 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet