Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Wissensbasierte Marketing-Datenanalyse

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Wissensbasierte Marketing-Datenanalyse Wolfgang Gaul
Libristo kód: 14431706
Computerbasierte Entscheidungsunterstützung ist ein wichtiger Bestandteil eines modernen Marketing-M... Celý popis
? points 184 b Připravujeme Připravujeme
1 835 včetně DPH
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Caspar Scheidt der Lehrer Fischarts Adolf Hauffen / Brožovaná
common.buy 1 692
Descobrim la granja JEROME PELISSIER / Brožovaná
common.buy 280

Computerbasierte Entscheidungsunterstützung ist ein wichtiger Bestandteil eines modernen Marketing-Managements. Dabei gewinnen Methoden zur Analyse von Marketing-Daten sowie die quantitative Modellierung von Marketing-Problemstellungen zunehmende Bedeutung. Im Rahmen des WIMDAS-Projekts werden Möglichkeiten beschrieben, wie eine Entlastung bei der Vorbereitung von Marketing-Entscheidungen durch eine wissensbasierte Unterstützung bei der Aufbereitung und Auswertung von Marketing-Informationen erfolgen kann. Die vorgestellten Ergebnisse erlauben einen eindrucksvollen Einblick in die interdisziplinäre Vielfalt der zu berücksichtigenden Wissensrichtungen.

Informace o knize

Plný název Wissensbasierte Marketing-Datenanalyse
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1994
Počet stran 271
EAN 9783631473894
ISBN 3631473893
Libristo kód 14431706
Váha 380
Rozměry 148 x 210 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet