Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Who Owns the Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Who Owns the Media Zaharom Nain
Libristo kód: 05095051
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, listopadu 2004
The US model of media control and policy making - corrupt and dominated by powerful special interest... Celý popis
? points 164 b
1 641 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Berserk Deluxe Volume 13 Kentaro Miura / Pevná
common.buy 1 125
Tunisia / Mapa
common.buy 290
Trances People Live Stephen Wolinsky / Brožovaná
common.buy 777
Sticker Fun and Colouring / Brožovaná
common.buy 151
Intimate Relationships: Why They Do and Do Not Work Stephen H. Wolinsky / Brožovaná
common.buy 327
So the Story Goes John Barth / Brožovaná
common.buy 723
Was ist Intelligenz? Joachim Funke / Brožovaná
common.buy 250
Legacy of a War Robert S. Laufer / Brožovaná
common.buy 1 197
Enzymes of Biological Membranes Anthony Martonosi / Brožovaná
common.buy 1 540
Multifunction Array Radar Marco Tarantino / Pevná
common.buy 3 749

The US model of media control and policy making - corrupt and dominated by powerful special interests - is being rapidly exported across the world. Some countries are attempting to preserve their own cultural production, and there are moves to try to keep culture out of the control of the World Trade Organisation (WTO). Many books on the political economy of communications have either focused on general tendencies internationally, or have focused on the links between markets and media freedom in specific countries and regions. This book focuses on both local and international forces. While critiquing international capital, it also acknowledges the bargains that are struck between the local operators and transnationals. The contributors demonstrate the misfit between media ownership and public accountability and look ahead for ways to enable citizens around the world to become effective participants in media policy making.

Informace o knize

Plný název Who Owns the Media
Autor Zaharom Nain
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 344
EAN 9781842774694
ISBN 1842774697
Libristo kód 05095051
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 474
Rozměry 141 x 217 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet