Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Werbeagenturen in der Politikvermittlung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Werbeagenturen in der Politikvermittlung Simon Marschall
Libristo kód: 07005931
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Parteien in der Bundesrepublik spannen fast schon gewohnheitsmäßig Werbeagenturen in ihren Wahlkampf... Celý popis
? points 149 b
1 487 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Silent Voice Complete Series Box Set Yoshitoki Oima / Brožovaná
common.buy 1 689
TOP
Security Breach Files (Five Nights at Freddy's) Scott Cawthon / Brožovaná
common.buy 258
Wings of Fire Book Three: The Hidden Kingdom Tui T. Sutherland / Brožovaná
common.buy 208
Five Little Monkeys Sarah Ward / Leporelo
common.buy 180
Bauhaus Droste / Pevná
common.buy 554
Alma Mahler CATE HASTE / Brožovaná
common.buy 661
MATHElino Thomas Royar / Brožovaná
common.buy 513
Railroads Francis Adams / Brožovaná
common.buy 522
Person-Centred Therapy Mike Worrall / Pevná
common.buy 4 199
Aktual'nye voprosy fiziki poverkhnosti okeana Konstantin Pokazeev / Brožovaná
common.buy 1 894
Modellversuche in der beruflichen Bildung Thomas Kranert / Brožovaná
common.buy 1 239

Parteien in der Bundesrepublik spannen fast schon gewohnheitsmäßig Werbeagenturen in ihren Wahlkampf ein. Und das, obwohl sich die Ergebnisse oder der Erfolg solcher Kooperationen kaum bewerten lassen. Warum und wie Parteien dennoch mit Werbeexperten zusammenarbeiten, ist zentrale Fragestellung dieses Buches. Erstmalig werden die Motive von Parteien und Werbeagenturen gleichermaßen systematisch erörtert und die zentralen Akteure und Prozesse solcher Kooperationen vorgestellt. Hierbei wird diskutiert, wie professionell und mit welchem Erwartungshorizont die Bundesparteien als Werbungtreibende vorgehen und wie viel Einfluss sie den Werbeagenturen als assoziierten Politikvermittlern in der Zusammenarbeit einräumen. Das Buch richtet sich als Grundlagenstudie der funktionalistischen Wahlkampfforschung an Wissenschaftler und Profis im Bereich der Politischen Kommunikation, Politikvermittlung und Politischen Werbung.

Informace o knize

Plný název Werbeagenturen in der Politikvermittlung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 140
EAN 9783836468015
Libristo kód 07005931
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 225
Rozměry 150 x 8 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet