Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald Christoph Friedrichs
Libristo kód: 10951172
Nakladatelství Grin Publishing, května 2016
Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, M... Celý popis
? points 95 b
948 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


First Warm Evening of the Year Jamie M. Saul / Brožovaná
common.buy 330
A River Called Titash Adwaita Mallabarman / Brožovaná
common.buy 1 027
How to Improve at Golf Peter Parks / Pevná
common.buy 836
Michael Ponti,Klavier Ponti/Maga/Angerer/Schmidt-Gertenbach/Phil. Hung. / Audio CD
common.buy 563
Glencoe Math, Course 2, Student Edition, Volume 2 McGraw-Hill/Glencoe / Brožovaná
common.buy 786
If There Were Wolves Tim Pratt / Brožovaná
common.buy 333
This Savage Land Black Spiders / Audio CD
common.buy 346

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1,3, Georg-August-Universität Göttingen, Veranstaltung: Käuferverhalten, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Konsumentenverhalten gliedert sich in impulsive, limitierte, habitualisierte sowie extensiven Kaufentscheidungen. Impulskäufe zeichnen sich dabei durch ein sehr geringes Maß an kognitiver Steuerung bei gleichzeitig großem Einfluss von Emotionen und spontanen Eindrücken aus. In der vorliegenden Arbeit werde ich die impulsiven Kaufentscheidungen näher darstellen und anhand einer Studie von Silvera, Lavack und Kropp aus dem Jahr 2008 die aktuellen Ergebnisse zusammenfassen, bevor ich auf die Studie "Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions" von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald der Universität von Paderborn genauer eingehe.

Informace o knize

Plný název Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 24
EAN 9783668215511
ISBN 3668215510
Libristo kód 10951172
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 59
Rozměry 178 x 254 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet