Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism Valeriya Zhukova
Libristo kód: 15981558
Nakladatelství Grin Publishing, listopadu 2016
Essay from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Celý popis
? points 91 b
913 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


World Trigger, Vol. 18 Daisuke Ashihara / Brožovaná
common.buy 218
Moji přátelé Jakub Deml / Brožovaná
common.buy 265
InStyle Parties The Editors of Instyle / Pevná
common.buy 642
NICK OF TIME M John Gilstrap / Digital
common.buy 314
Third Sector Richard Hull / Pevná
common.buy 5 346
Lehrbuch der Essigfabrikation Fr. Jul. Otto / Pevná
common.buy 1 377
Patient Advocacy Matters Teri Dreher / Brožovaná
common.buy 367
Our Regiment Stephen F. Flehartx / Brožovaná
common.buy 683

Essay from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 72, University of Brighton (Business School), course: Digital Marketing, language: English, abstract: The aim of this paper is to discuss some reasons why consumers remain sceptical about corporate social responsibility actions and motives, and how to diminish scepticism towards a company and its CSR actions. Moreover, based on the example of Volkswagen's ongoing crisis there is a new challenge for CSR and many companies. This paper will be divided into three parts. The first part gives a brief overview of CSR and illustrates the attention of consumers to it and explains why they are sceptical towards corporate social responsibility and certain inner motives of profit-based organisations. The second part highlights evidence about the types of communication that could be effective in reducing scepticism and stresses how people react to companies' misbehaviour. The third part emphasizes a brief summary regarding the outcome of Volkswagen's 2015 crisis, and highlights the new demands of consumers and society towards companies and their CSR.

Informace o knize

Plný název Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 24
EAN 9783668375789
ISBN 366837578X
Libristo kód 15981558
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 49
Rozměry 148 x 210 x 1
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet