Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Visual Communication Theory and Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Visual Communication Theory and Research Shahira Fahmy
Libristo kód: 02778902
Nakladatelství Palgrave Macmillan, května 2014
In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. While i... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Way of the Warrior Kid Jocko Willink / Brožovaná
common.buy 210
TOP
Service Design Lavrans Lovlie / Brožovaná
common.buy 1 426
TOP
Lean Thinking James P Womack / Pevná
common.buy 691
TOP
Certain Hunger Chelsea G. Summers / Brožovaná
common.buy 225
TOP
Hans Zimmer Collection Hans Zimmer / Kniha
common.buy 565
TOP
Ford Mustang V8 (July 64 - 73) Bruce Gilmour / Brožovaná
common.buy 1 086
TERADA KATSUYA SKETCH / Brožovaná
common.buy 733
No Good Men Among the Living Anand Gopal / Brožovaná
common.buy 389
Mary Poppins in the Park P. L. Travers / Brožovaná
common.buy 184
Darkness and Company Sigitas Parulskis / Brožovaná
common.buy 402
Airbus A320 Conforti Facundo Conforti / Brožovaná
common.buy 465
Color by Numbers for Adults Martin Corinne Martin / Brožovaná
common.buy 308
Modern Living: New Country Claire Bingham / Pevná
common.buy 1 275

In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. While images may not be everything, they are a fundamental part of almost everything that goes on in the mass media. However, the visual communication research field is fragmented into several sub-areas, making study difficult. This book rectifies this issue by compiling research across different areas. Looking at topics such as the effects of viewing violence on television and analyses of the depictions of minority groups in newspaper photographs, Fahmy, Bock, and Wanta note trends across studies, tie together research across disciplines, and discuss the challenges of conducting analysis of images across print, broadcast, and online media.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet