Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Visual Acuity and the Arts of Communication in Early Modern Germany

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Visual Acuity and the Arts of Communication in Early Modern Germany
Libristo kód: 05160284
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, prosince 2014
During the early modern period, visual imagery was put to ever new uses as many disciplines adopted... Celý popis
? points 495 b
4 946
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Exploring Latin Piano Tim Richards / Kniha
common.buy 950
Why It Is Good to Be Good John H. Riker / Pevná
common.buy 3 121
President and Protest Donald J. Lisio / Brožovaná
common.buy 989
Probability Dominic Welsh / Pevná
common.buy 4 435
Natural Looks for Home (Natural Style) Lindsay Porter / Brožovaná
common.buy 402
Stand Out 3: Technology Tool Kit JENKINS SABBAGH / Digital CD
common.buy 7 159
Sensors and Transducers Ian Robertson Sinclair / Pevná
common.buy 1 860
Strings and Symmetries 1991 H. Itoyama / Brožovaná
common.buy 1 972
Diabetes Cure Alexa Fleckenstein / Pevná
common.buy 502
Malacca Dilemma Lawrence Spinetta / Brožovaná
common.buy 1 429

During the early modern period, visual imagery was put to ever new uses as many disciplines adopted visual criteria for testing truth claims, representing knowledge, or conveying information. Religious propagandists, political writers, satirists, cartographers, the scientific community, and others experimented with new uses of visual images. Artists, writers, preachers, musicians, and performers, among others, often employed visual images or conjured mental images to connect with their audiences. Contributors to this interdisciplinary collection creatively explore how the exponential growth in images, especially prints, impacted the intellectual horizons and the visual awareness of viewers in early modern Germany. Each of the chapters serves as a case study for one or more of the volume's sub-themes: art, visual literacy, and strategies of presentation; audience and the art of persuasion; the art of envisioning; the ephemeral arts and theatricality; the built environment and spatial settings; and the history of the visual.

Informace o knize

Plný název Visual Acuity and the Arts of Communication in Early Modern Germany
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 248
EAN 9781472435873
ISBN 1472435877
Libristo kód 05160284
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 620
Rozměry 174 x 246
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet