Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Virtual Social Identity and Consumer Behavior Natalie T. Wood
Libristo kód: 03017895
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, července 2009
Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in wo... Celý popis
? points 642 b
6 416 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží

Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in working in these environments. This book offers insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. It discusses the impact of virtual social identities on consumers, consumer behavior, and electronic commerce.

Informace o knize

Plný název Virtual Social Identity and Consumer Behavior
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 230
EAN 9780765623959
ISBN 9780765623959
Libristo kód 03017895
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 430
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet