Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Verhaltensbeeinflussung Durch Sozialmarketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Verhaltensbeeinflussung Durch Sozialmarketing Julia Thaler
Libristo kód: 01784430
Nakladatelství Gabler Verlag, června 2012
Verschiedenen sozialen und gesellschaftlichen Herausforderungen wird mit Sozialmarketingkampagnen be... Celý popis
? points 159 b
1 590 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Quantum Superposition Mark P. Silverman / Brožovaná
common.buy 2 492
Conflict David Graham Phillips / Brožovaná
common.buy 767
Show and Tell Andres Lepik / Brožovaná
common.buy 862
Azorean Legends as Folklore Regina Oberschelp De Meneses / Pevná
common.buy 795
Luxus Und Nachhaltigkeit Gesa Prüne / Brožovaná
common.buy 2 220
Berechnung Und Bemessung Elektrischer Maschinen Johannes Klamt / Brožovaná
common.buy 1 812
Federalism on Trial Paul Nolette / Pevná
common.buy 1 553
Notes and Emendations to the Text of Shakespeare's Plays John Payne CollierNicholas Esterhazy Stephen Armytage HamiltonThomas Duffus Hardy / Brožovaná
common.buy 2 445
Selected Epigrams Martial / Brožovaná
common.buy 795
Warfare in the Latin East, 1192-1291 Christopher Marshall / Brožovaná
common.buy 1 311
Was sich nicht sagen lasst Joachim Bromand / Pevná
common.buy 2 913

Verschiedenen sozialen und gesellschaftlichen Herausforderungen wird mit Sozialmarketingkampagnen begegnet. Anhand dieser Kampagnen thematisieren bspw. Nonprofit-Organisationen und öffentliche Institutionen wichtige Problemfelder. Sowohl Wissenschaft als auch Praxis stehen der Herausforderung gegenüber, eine möglichst wirksame Ausgestaltung dieser unterschiedlichen Kampagnen zu entwickeln, damit diese eine intendierte Verhaltensänderung bestmöglich fördern. Julia Thaler gibt einen Überblick über bestehende wissenschaftliche Erkenntnisse zur Wirksamkeit von Sozialmarketing und analysiert theoretisch sowie mittels eines experimentellen Designs dessen Wirksamkeit, insbesondere die Ausgestaltung des zeitlichen und sozialen Framing im Kontext von prosozialem und individuellem Verhalten.

Informace o knize

Plný název Verhaltensbeeinflussung Durch Sozialmarketing
Autor Julia Thaler
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 177
EAN 9783834942708
ISBN 3834942707
Libristo kód 01784430
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 240
Rozměry 148 x 210 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet