Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Values, Nature, and Culture in the American Corporation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Values, Nature, and Culture in the American Corporation William C. Frederick
Libristo kód: 04513614
Nakladatelství Oxford University Press Inc, prosince 1995
In Values, Nature, and Culture in the American Corporation, distinguished ethicist William Frederick... Celý popis
? points 623 b
6 230 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


ETDEN Frédéric Chopin / Noty
common.buy 534
Al-Kitaab Part One, Third Edition Bundle Abbas Al-Tonsi / Pevná
common.buy 2 833
Teachers' Career Trajectories and Work Lives Martin Bayer / Brožovaná
common.buy 4 398
World Spectators Kaja Silverman / Pevná
common.buy 2 865
DRIVE 20 ARTISTS / Pevná
common.buy 1 098
Chinese Life In The Tibetan Foothills (1921) Hutson James / Brožovaná
common.buy 668
Cognitive Therapy for Delusions, Voices & Paranoia Paul Chadwick / Brožovaná
common.buy 2 485
Victims in the War on Crime Markus D. Dubber / Brožovaná
common.buy 968
Die zivilrechtliche Ersetzungsbefugnis. Erik Hahn / Brožovaná
common.buy 2 368
Structural Basis of Muscular Contraction John Squire / Brožovaná
common.buy 3 037
Novels of Lord Lytton Baron Edward Bulwer Lytton Lytton / Pevná
common.buy 1 098
Handbuch Des Wagens Manfred Kochsiek / Brožovaná
common.buy 1 948

In Values, Nature, and Culture in the American Corporation, distinguished ethicist William Frederick explores issues of fundamental importance to all who aspire to conduct their business affairs ethically. He begins with an examination of the three value systems in business that are basically incompatible, and therefore in constant tension. The first is the need for managers to efficiently allocate resources for maximum profits. The second is the natural tendency for managers, in pursuit of the first goal, to accumulate power for its own sake. The third is the desire for people in the community to create relationships that will perpetuate these communities. Frederick brings in a range of ideas and concepts from the social sciences as well as the natural sciences to illuminate his discussion. In the final section of the book he explores a range of issues of current concern to managers, including corporate culture and technology.

Informace o knize

Plný název Values, Nature, and Culture in the American Corporation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1995
Počet stran 332
EAN 9780195096743
ISBN 0195096746
Libristo kód 04513614
Nakladatelství Oxford University Press Inc
Váha 481
Rozměry 154 x 235 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet