Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Value Trail

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Value Trail Marc Sanso
Libristo kód: 09073791
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, února 2015
The Value Trail offers a comprehensive approach to competitive analysis and strategy, considering va... Celý popis
? points 494 b
4 944 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


!Lidera Tu Interior! Alfredo Diez / Brožovaná
common.buy 367
Marine Advisors with the Vietnamese Marine Corps US Marine Corps History Office / Brožovaná
common.buy 621
Zeitorientierte Portfolio-Optimierung Thomas Balzer / Brožovaná
common.buy 899
Padagogik Und Nationalsozialismus Peter Dudek / Brožovaná
common.buy 1 676

The Value Trail offers a comprehensive approach to competitive analysis and strategy, considering value as a central theme and from a customer based perspective. It fully develops a disruptive new model of strategic analysis (namely the Three Dimensions of Value model) that approaches the drivers of success within a business from a value-based perspective: how value is understood by the customer (Appreciation of Value), and how it is boosted (Concentration of Value) or subtracted (Predation of Value) by different business agents. From this business-level perspective, the book progressively moves down to a company level to allow the reader to understand how companies can set corporate goals and leverage internal resources to deliver successful value propositions. To close the circle, special attention is paid to the definition of an integrated monitoring system based on both market (outside-in perspective) and company (inside-out perspective) metrics. On top of that, the book also identifies, in line with this new theory, the most relevant existing competitive models, together with a comprehensive analysis of their strategic approach and success drivers. If you are an entrepreneur looking for a solid and understandable guide to fully cover all company stages, a manager seeking to improve the implementation of operational and strategic processes or a practitioner in search of a disruptive approach to competitive analysis, this is the book youa (TM)ve been waiting for.

Informace o knize

Plný název Value Trail
Autor Marc Sanso
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 150
EAN 9781472452566
ISBN 1472452569
Libristo kód 09073791
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 428
Rozměry 241 x 163 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet