Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Value-Based Marketing for Bottom-Line Success

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Value-Based Marketing for Bottom-Line Success Phil Allen
Libristo kód: 07181166
Nakladatelství McGraw-Hill, prosince 2002
Value Based Marketing for Bottom Line Success provides a 5-step model and critical tools necessary f... Celý popis
? points 99 b
991 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Clinical Cardiology Elliot Chesler / Brožovaná
common.buy 2 902
Rockbursts and Seismicity in Mines 97 S. J. Gibowicz / Pevná
common.buy 12 798

Value Based Marketing for Bottom Line Success provides a 5-step model and critical tools necessary for creating and managing a successful Value Delivery marketing strategy. Customers buy value, not product or features. They buy from the company t

Informace o knize

Plný název Value-Based Marketing for Bottom-Line Success
Autor Phil Allen
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 266
EAN 9780071626422
ISBN 9780071626422
Libristo kód 07181166
Nakladatelství McGraw-Hill
Váha 482
Rozměry 193 x 235 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet