Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Valuation of Network Effects in Software Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Valuation of Network Effects in Software Markets Andreas Kemper
Libristo kód: 01738294
The customer base is an important value driver of software companies and a reliable prediction of it... Celý popis
? points 464 b
4 643 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pommern Städte-Atlas Fritz R. Barran / Pevná
common.buy 603
Rivers to the Sea Sara Teasdale / Brožovaná
common.buy 478
Das große Buch der Trompete. Bd.1 Friedel Keim / Pevná
common.buy 1 612
Theodor Heuss Ernst W. Becker / Brožovaná
common.buy 521
Die Patristik in der Frühen Neuzeit Günter Frank / Pevná
common.buy 1 704
Malayische Archipel Hermann von Rosenberg / Brožovaná
common.buy 1 721
Style in the Renaissance Patricia Canning / Brožovaná
common.buy 1 613
Fortunat Eduard Bauernfeld / Brožovaná
common.buy 622
Lehren, Lernen und Fachdidaktik Jürgen Klüver / Brožovaná
common.buy 1 070
Non-Violent Militant Carol McPhee / Brožovaná
common.buy 454
Zwischen Heimat und Freiheit Manfred Reinert / Brožovaná
common.buy 390
RoboCup 2005: Robot Soccer World Cup IX Ansgar Bredenfeld / Brožovaná
common.buy 1 540

The customer base is an important value driver of software companies and a reliable prediction of its development is fundamental for investment decisions. A particularity in software markets is that an individual s purchasing decision is often influenced by other users choices. Although such customer network effects are evident, their quantitative assessment remain elusive with conventional approaches. This book contributes to closing this gap by developing methods for measuring network effects and their implications for valuation in software markets. Based on the theory of complex networks the book reveals that such diffusion processes highly depend on structural properties of customer networks. Moreover, it depicts that such insights are contributions to improve the quality of valuations in software markets. But the implications of this research also comprise social and political aspects as they can be applied in order to prevent corporate failures in all network effect markets.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet