Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Utopian Images and Narratives in Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Utopian Images and Narratives in Advertising Alessandra Manca
Libristo kód: 04669472
Nakladatelství Lexington Books, května 2012
The study of advertising and its treatment of utopian appeal enhance our understanding of consumer c... Celý popis
? points 405 b
4 049 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Valses Frederic Chopin / Kniha
common.buy 262
Drop Around the World Barbara Shaw McKinney / Brožovaná
common.buy 188
Complete John Ploughman C.H. Spurgeon / Brožovaná
common.buy 237
Der Tod als Wandlungsmitte. Christian Müller / Brožovaná
common.buy 2 368
Biography of a Grunt Jay T Cloud / Brožovaná
common.buy 228
Biological Activity of Natural Products Jaroslava varc-Gajic / Brožovaná
common.buy 2 019
Structures of Kyoto Rebecca Otowa / Brožovaná
common.buy 276
Black Suicide Alton R Kirk / Brožovaná
common.buy 593
Reflux and Oesophageal Problems: Pocketbook John R. Bennett / Brožovaná
common.buy 1 802
Seed Tarjei Vessas / Brožovaná
common.buy 439
UEber die Preisbewegung chemischer Produkte Wilhelm Kockerscheidt / Brožovaná
common.buy 716

The study of advertising and its treatment of utopian appeal enhance our understanding of consumer culture. By looking into the advertising page, we also look into consumers' desires and the process by which these desires are reshaped and rechanneled through images and narratives created solely for the purpose of making a sale. Utopian Images and Narratives in Advertising: Dreams for Sale, edited by Luigi Manca, Alessandra Manca, and Gail W. Pieper, is a collection of essays which gather a host of academicians from a wide variety of disciplines including sociology, psychology, literature, fine arts, history, religious studies, communication, and media studies. Through their expansive disciplinary expertise, the contributors bring unique insights to the analysis of the advertising page. The collection's cross-disciplinary investigation also examines gender images and narratives which, in the advertising page, are frequently associated with utopian fantasies. The analyses offered in Utopian Images and Narratives in Advertising will appeal to any scholar or student engaged in mass media, communication, and the effect of advertising and consumerism on individuals and cultures.

Informace o knize

Plný název Utopian Images and Narratives in Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 296
EAN 9780739173268
ISBN 073917326X
Libristo kód 04669472
Nakladatelství Lexington Books
Váha 585
Rozměry 161 x 239 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet