Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Using the Medical Model in Education

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Using the Medical Model in Education David A. Turner
Libristo kód: 04795788
Nakladatelství Continuum Publishing Corporation, ledna 2012
Medicine, and particularly neuroscience, appears to offer the kind of educational quick fixes that p... Celý popis
? points 161 b
1 613
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Defiant Muse / Brožovaná
common.buy 395
Man Awakened from Dreams Henrietta Harrison / Brožovaná
common.buy 551
Hamsterrolle Jacques Zeimet / Hra
common.buy 834
New Worlds John Lynch / Pevná
common.buy 903
Rosie und die Künstler William Somerset Maugham / Brožovaná
common.buy 280
Ridden Hard--Put Up Wet Fredrick W Boling / Brožovaná
common.buy 332
Behavioral Decision Theory E.C. Poulton / Pevná
common.buy 3 575
Memorable Days James Salter / Brožovaná
common.buy 371
Sound Media Lars Nyre / Brožovaná
common.buy 1 365
Prisoner of Southern Rock Michael Buffalo Smith / Pevná
common.buy 712
Gringolandia Stephen D. Morris / Brožovaná
common.buy 1 474
Porous Media: Theory and Experiments Reint De Boer / Brožovaná
common.buy 4 463
Verschwiegene Schuld James Bacque / Pevná
common.buy 554
Koloproktologie John Nicholls / Brožovaná
common.buy 1 861

Medicine, and particularly neuroscience, appears to offer the kind of educational quick fixes that politicians and the public would love to have. Following media reports of drugs that seemingly improve learning and memory, David Turner examines commonly held beliefs about learning, knowledge and intelligence, and critically assesses such claims. Using the Medical Model in Education then moves beyond the immediate, fashionable or any specific substance, to a deeper examination of what society does or should expect in terms of results, from the educational system. Many of the underlying problems facing science and education have persisted, with slight modifications, over decades and even centuries. By pointing to parallels between current debates and those presented in works by Aldous Huxley, Ludwig Wittgenstein or Noam Chomsky, the book shows that the important question is not whether or not we should administer modafinil in our schools, but whether we should think about education in medical terms at all.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet