Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

User Buyer Behavior in the World Wide Web

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha User Buyer Behavior in the World Wide Web Andera Gadeib
Libristo kód: 02455942
Nakladatelství Diplom.de, května 2001
Diploma Thesis from the year 1996 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Celý popis
? points 306 b
3 063
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Advances in Multimedia Modeling Shipeng Li / Brožovaná
common.buy 1 472
Der Bau von Betonbogenbrücken mit Gelenken Hermann Dewitz / Brožovaná
common.buy 720
How to Have Your Most Amazing Life Bud Jeffries / Brožovaná
common.buy 568
Flying Machines William James Jackman / Pevná
common.buy 1 150
Painting Norway Frances Carey / Brožovaná
common.buy 1 286

Diploma Thesis from the year 1996 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, RWTH Aachen University (unbekannt), course: Wirtschaftsinformatik, Prof. Dr. Michael Bastian, language: English, abstract: Inhaltsangabe:§Inhaltsverzeichnis:Inhaltsverzeichnis:§CONTENTS§Acknowledgment§Contents§Tables§Figures§1Introduction§1.1Purpose of the Investigation§1.2Statement of the Problem/Background§1.3Research Objectives§1.4Methodology§1.5Assumptions§1.6Limitations§1.7Discussion of Terms§1.8Organization of the Investigation§1.9The Need for the Investigation§2Exploring the WWW User Buyer Behavior - a Summary of Previous Surveys§2.1GVU/Hermes 4th WWW User Survey§2.2CommerceNet/Nielsen Internet Demographics Survey§2.3Sociological Study by the University of Trier§3Empirical Analysis§3.1Goal of the Empirical Analysis§3.2Methodology§3.2.1Survey Design§3.2.1.1Research Design§3.2.1.2Data Sources§3.2.1.3Sampling Concept§3.2.2The Questionnaire§3.2.2.1Questionnaire Design§3.2.2.2First Subsection: General Characteristics of WWW Usage§3.2.2.3Second Subsection: Product Concern Issues§3.2.2.4Third Subsection: Classification Data/Demographics§3.2.3Technical Implementation§4Results and Discussion§4.1General Demographics and Web Usage§4.1.1Location§4.1.2Gender§4.1.3Age§4.1.4Marital Status§4.1.5Education§4.1.6Occupation§4.1.7Income§4.1.8Method of Access§4.1.9Time Spent on the Web§4.1.10Activities on the Web§4.1.11Sensitivity to rising costs§4.2Attitudes Toward Web Products and Services§4.2.1Preferred Products§4.2.2Moderately Preferred Products§4.2.3Moderately Unaccepted Products§4.2.4Unaccepted Products§4.3Attitudes Toward Purchasing Through the World Wide Web§4.3.1Experience with Web Purchases§4.3.2Satisfaction with Web Purchases§4.3.3Security§4.3.4Influence of Security Concerns§4.3.5Total Purchase Dollars§4.4Information Sought§4.4.1Attitude Toward Text Product Information§4.4.2Attitude Toward Graphic Product Information§4.5User Profile§5Summary, Conclusion and Recommendations for Further Study§5.1Summary and Conclusion§5.2Recommendations for Further Study§Works Cited§VERSICHERUNG §APPENDIX§Bei Interesse senden wir Ihnen gerne kostenlos und unverbindlich die Einleitung und einige Seiten der Studie als Textprobe zu.§Bitte fordern Sie die Unterlagen unter agentur@diplom.de, per Fax unter 040-655 99 222 oder telefonisch unter 040-655 99 20 an.

Informace o knize

Plný název User Buyer Behavior in the World Wide Web
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2001
Počet stran 162
EAN 9783838634562
ISBN 383863456X
Libristo kód 02455942
Nakladatelství Diplom.de
Váha 218
Rozměry 148 x 210 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet