Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Uniting Marketing Efforts for the Common Good - A Challenge for the Fourth Sector

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Uniting Marketing Efforts for the Common Good - A Challenge for the Fourth Sector Ana Maria Soares
Libristo kód: 43025487
Nakladatelství Springer, Berlin, července 2023
The convergence of profit, public, nonprofit and social organizations constitutes an increasingly im... Celý popis
? points 549 b
5 488 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tallie's Hero Sara Luck / Brožovaná
common.buy 544
Imagen y sexualidad de las mujeres mastectomizadas Rafaela Blanco Sánchez / Brožovaná
common.buy 2 737
Transcultural Marketing Marye C. Tharp / Brožovaná
common.buy 2 204
Theater of a City Jean E. Howard / Brožovaná
common.buy 757

The convergence of profit, public, nonprofit and social organizations constitutes an increasingly important reality that has been labeled the fourth sector. This movement brings together talents, resources, and skills from governmental and non-governmental partners, corporations, and civil society at large to leverage well-being responses and develop new approaches to address social challenges. The diversity and complexity of these problems heightened by the COVID-19 pandemic call for a collective social effort and innovative solutions. Despite the growing importance and initiatives taking ownership of community well-being through fostering partnerships in which different stakeholders share responsibilities to build a better future and common good, this is an under-researched area.  This edited book discusses the challenges and opportunities of the emerging fourth sector, and features selected papers from XXI International Congress on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2022) held at the University of Minho in Braga (Portugal) in July 2022.

Informace o knize

Plný název Uniting Marketing Efforts for the Common Good - A Challenge for the Fourth Sector
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2023
EAN 9783031290190
Libristo kód 43025487
Nakladatelství Springer, Berlin
Rozměry 155 x 235
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet