Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Understanding the Ethical Consumer

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Understanding the Ethical Consumer Terry Newholm
Libristo kód: 07025910
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
This Book is about ethical consumers. In some business circles ethical consumers are treated simply... Celý popis
? points 187 b
1 873 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Elements of Analytical Geometry John Radford Young / Brožovaná
common.buy 641
Aurora Floyd Mary Elizabeth Braddon / Brožovaná
common.buy 680
Cecile Hawley Smart / Brožovaná
common.buy 661
Sebastian Groff / Brožovaná
common.buy 535

This Book is about ethical consumers. In some business circles ethical consumers are treated simply as one kind of consumer in a market society where a niche can be created to satisfy every preference. Conversely others propose consumer activism as part of a movement that will force ethical considerations into the decision-making of businesses and governments. Questions about ethics are central to consumer society. The research presented here analyses consumer decisions in their social context. Sixteen case studies of ethical consumers in differing circumstances are developed in considerable detail. Starting from the theoretical observation that being an ethical consumer presents seemingly daunting challenges, the research uses bounded rationality theory to explain how these cases maintain their self-image as ethical. I suggest thinking of ethical consumers as adopting strategies to reduce the scope and/or difficulty of decision making: distancing themselves from practices they consider unethical, integrating their lives around addressing the issues in ethical consumer discourse and/or rationalising their ethical consumption against their acceptance of consumer capitalism.

Informace o knize

Plný název Understanding the Ethical Consumer
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 320
EAN 9783848492435
Libristo kód 07025910
Váha 496
Rozměry 150 x 220 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet