Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Understanding the Chinese Consumer

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Understanding the Chinese Consumer Xiumei Liu
Libristo kód: 04334011
Nakladatelství VDM Verlag, července 2011
Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to everyperson in China, and you will become rich. T... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Scarlet Letter Nathaniel Hawthorne / Brožovaná
common.buy 112
Dockside at Willow Lake Susan Wiggs / Brožovaná
common.buy 267
Prophecy, Alchemy, and the End of Time Leah DeVun / Pevná
common.buy 3 364
Human Venture V. Virom Coppola / Brožovaná
common.buy 613
John Winthrop Francis J. Bremer / Brožovaná
common.buy 880
Hollywood's Cold War Tony Shaw / Brožovaná
common.buy 981
Kant and Rational Psychology Corey W. Dyck / Pevná
common.buy 2 913

Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to everyperson in China, and you will become rich. That sounds simple.However, this book tells you otherwise: China is a vast nation withgreat diversity. How people act and what they buy may differgreatly from north to south, rich to poor, young to old, suburbanto rural. Understanding Chinese consumers and marketing to themeffectively requires market segmentation - the process of dividinga total market into separate groups. This book explores Chineseconsumers by applying the geographic, demographic, andpsychographic bases typically used for segmentation decisions.Additionally, it provides insights into how segmentation can beimplemented strategically. In this very informative book, authorXiumei Liu elaborates useful guidelines on how to apply the art ofsegmentation, which enables a company to serve the right customersat the right time, with the right products and at the right price.It is of interest to international marketers, practitioners,scholars, and those seeking to understand the Chinese consumerswhile doing or intending to do business in China.

Informace o knize

Plný název Understanding the Chinese Consumer
Autor Xiumei Liu
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 80
EAN 9783639063493
ISBN 363906349X
Libristo kód 04334011
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 142
Rozměry 153 x 230 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet