Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Understanding Novelty in Organizations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Understanding Novelty in Organizations Maria Laura Frigotto
Libristo kód: 15979879
Nakladatelství Springer International Publishing AG, července 2017
Providing a first tentative understanding of novelty and a set of implications for organizations to... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


What Do You See? Martine Perrin / Pevná
common.buy 253

Providing a first tentative understanding of novelty and a set of implications for organizations to manage it, this book focuses on the potential offered by emergent novelty, namely novelty which is neither designed nor pursued. The author asks how organizations might increase their abilities and strategies to benefit from its early recognition. Such potential is broken down into positive terms and demonstrates how early recognition is beneficial both to organizations which aim to seize emergent innovations as well as those which aim to avoid emergent disasters. Understanding Novelty in Organizations aims to rethink the structure and strategies of organizations to gain a new balance between design and randomness in the generation of novelty. The varied perspectives presented in this work will engage scholars interested in novelty, innovation and creativity, and emergency management.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet