Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Understanding Multinationals from Emerging Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Understanding Multinationals from Emerging Markets Alvaro Cuervo-Cazurra
Libristo kód: 02453449
Nakladatelství Cambridge University Press, června 2014
Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the... Celý popis
? points 348 b
3 484 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Ontology of Social Being: Pt.2 Georg Lukacs / Brožovaná
common.buy 489
Happy Harvest Ruth MacLean / Brožovaná
common.buy 175
Risk Management in Project Organisations Paul Bowen / Brožovaná
common.buy 1 765
Protecting the Seed Hugh Harmon / Brožovaná
common.buy 366
Dividing Classes Ellen A. Brantlinger / Pevná
common.buy 5 031
Learning to Teach Gill Nicholls / Brožovaná
common.buy 955
Připravujeme
British Defeat of the French in Pennsylvania, 1758 Douglas R. Cubbison / Brožovaná
common.buy 1 838
Applied Optimal Control Yu-Chi Ho / Brožovaná
common.buy 3 555

Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the last two decades? Are emerging market multinationals (EMNCs) really different from successful multinationals from developed economies? This book tackles these and other fundamental theoretical questions about EMNCs. A distinguished group of researchers assesses the unique strategies and behavior of successful EMNCs, from the Chinese telecommunications firm Huawei to the Indian conglomerate Tata, to the South African beverages firm SABMiller. They address a range of topics, such as the drivers of internationalization by EMNCs; their distinctive process capabilities; how they catch up with established rivals on technology; how state ownership or business-group affiliation affects their behavior; and why they sometimes relocate their headquarters to advanced economies. This book will appeal to scholars and graduate students in global strategy and international business, as well as consultants of multinational companies, looking for state-of-the-art analysis of EMNCs.

Informace o knize

Plný název Understanding Multinationals from Emerging Markets
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 340
EAN 9781107064539
ISBN 1107064538
Libristo kód 02453449
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 610
Rozměry 237 x 165 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet