Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience Rajagopal
Libristo kód: 03179987
Nakladatelství Idea Group,U.S., ledna 2015
Without a proper understanding of the consumers that a business markets and sells their products to,... Celý popis
? points 540 b
5 399 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Case Closed, Vol. 30 Gosho Aoyama / Brožovaná
common.buy 218
Large-Scale C++ Software Design John S Lakos / Brožovaná
common.buy 1 837
Finite-State Language Processing Emmanuel Roche / Brožovaná
common.buy 1 107
Scandinavian Moments Moment Agency / Pevná
common.buy 1 446
Reform of FBI Intelligence Operations John T. Elliff / Brožovaná
common.buy 1 433

Without a proper understanding of the consumers that a business markets and sells their products to, a companyAEs accomplishments can quickly become failures. This title discusses the indispensible value of understanding consumer activities and the crucial role they play in developing successful marketing strategies.

Informace o knize

Plný název Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience
Autor Rajagopal
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 223
EAN 9781466675186
ISBN 9781466675186
Libristo kód 03179987
Nakladatelství Idea Group,U.S.
Váha 771
Rozměry 152 x 229 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet