Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Understanding Children as Consumers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Understanding Children as Consumers Dave Marshall
Libristo kód: 04287203
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, dubna 2010
What drives children as consumers? How do advertising campaigns and branding effect children and you... Celý popis
? points 115 b
1 147 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Fullmetal Alchemist (3-in-1 Edition), Vol. 2 Hiromu Arakawa / Brožovaná
common.buy 302
TOP
Power of Geography MARSHALL TIM / Brožovaná
common.buy 269
TOP
Network Programming With Go Adam Woodbeck / Brožovaná
common.buy 972
TOP
New Earth Eckhart Tolle / Brožovaná
common.buy 288
TOP Připravujeme
WarCraft: War of The Ancients Book one Richard A. Knaak / Brožovaná
common.buy 355
TOP
Vogue: The Covers (updated edition) Dodie Kazanjian / Pevná
common.buy 1 291
TOP
When He Leaves You Michaela Angemeer / Brožovaná
common.buy 387
TOP
Empire of Pain Patrick Radden Keefe / Brožovaná
common.buy 298
TOP
Lonely Planet Iceland Lonely Planet / Brožovaná
common.buy 408
TOP
Macramé 2 Fanny Zedenius / Brožovaná
common.buy 402
TOP
Dogs, Vol. 1 Shirow Miwa / Brožovaná
common.buy 275
Functional Programming in Scala Paul Chiusano / Brožovaná
common.buy 1 138
Spectrum of Consciousness Ken Wilber / Brožovaná
common.buy 432
Something Deeply Hidden Sean Carroll / Pevná
common.buy 523
Grays Anatomy Henry Gray / Pevná
common.buy 470
Peppa Pig: Peppa Loves Soft Play Peppa Pig / Leporelo
common.buy 185

What drives children as consumers? How do advertising campaigns and branding effect children and young people? How do children themselves understand and evaluate these influences? Whether fashion, toys, food, branding, money - from TV adverts and the supermarket aisle, to the internet and peer trends, there is a growing presence of marketing forces directed at and influencing children and young people. How should these forces be understood, and what means of research or dialogue is required to assess them? With critical insight, the contributors to this collection, take up the evaluation of the child as an active consumer, and offer a valuable rethinking of the discussions and literature on the subject. It features 14 original chapters from leading researchers in the field. Each chapter contains vignettes or case examples to reinforce learning. It contains consideration of future research directions in each of the topics that the chapters cover. This book will be relevant reading for postgraduates and advanced undergraduates with an interest in children as consumers, consumer behaviour and on marketing courses in general as well as for researchers working in this field.

Informace o knize

Plný název Understanding Children as Consumers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 280
EAN 9781847879271
ISBN 1847879276
Libristo kód 04287203
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 486
Rozměry 171 x 241 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet