Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Transnational Media and Contoured Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Transnational Media and Contoured Markets Amos Owen Thomas
Libristo kód: 04684762
Nakladatelství SAGE Publications Inc, června 2006
In the context of Asia, where most of the world's population lives, this book analyses how globaliza... Celý popis
? points 77 b
766 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


LAST POLAR BEAR Jean Craighead George / Pevná
common.buy 359
Meine Berufung André Heresch / Brožovaná
common.buy 287
Pecans Kathleen Purvis / Pevná
common.buy 426
Splice ATKINSON / Brožovaná
common.buy 561
Violence of Scripture Eric A. Seibert / Brožovaná
common.buy 883
Keyboard Play-Along Stevie Wonder / Brožovaná
common.buy 584
Starch / Pevná
common.buy 4 976
Marionetten, 5 Audio-CD John Le Carré / Audio CD
common.buy 378
La Repr sentation Mariale En B arn Et Pays Basque, 1854 - 1954 Isabelle Croizier Varillon / Brožovaná
common.buy 2 273
Hot Tips for Speakers Mark Reardon / Brožovaná
common.buy 844

In the context of Asia, where most of the world's population lives, this book analyses how globalization of the media and advertising has occurred within the larger context of economic, political, social and cultural processes within regions, nation-states, and transborder ethnic communities. It demonstrates that growth was influenced not just by governments and policy-makers but also by the management decisions of media owners, cable operators, satellite providers, advertising agencies, marketers, software developers and other players, whether pro-active or reactive. The author documents and examines the responses of domestic and regional marketers as well as their advertising agencies to the new media alternatives. Not only does this book make clear the processes of television and advertising globalization in selected Asian markets, it also raises important socio-ethical issues that need to be addressed in managing newer electronic media in other emerging markets around the world. This is a companion volume to Imagi-Nations and Borderless Television: Media, Culture and Politics Across Asia (SAGE, 2005).

Informace o knize

Plný název Transnational Media and Contoured Markets
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 268
EAN 9780761934844
ISBN 0761934847
Libristo kód 04684762
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 336
Rozměry 139 x 215 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet