Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments Hatem El-Gohary
Libristo kód: 06393491
Nakladatelství Idea Group,U.S., července 2012
"This book provides a broad and comprehensive international coverage of subjects, issues, and curren...
? points 540 b
5 399 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Living Indian Histories Gerald Sider / Brožovaná
common.buy 1 358
Riping Cyber Law Viktor Mayer-schonberg / Pevná
common.buy 584
Die Baumwolle in Ägypten und im Sudan Moritz Schanz / Brožovaná
common.buy 672
Keys to Chinese Language Jing-Heng Sheng Ma / Brožovaná
common.buy 292
Kantian Deeds Henrik Joker Bjerre / Pevná
common.buy 6 683
Poetry is More Than Just A Poem Paula Denise Johnson / Pevná
common.buy 505

"This book provides a broad and comprehensive international coverage of subjects, issues, and current trends relating to all areas of online marketing"--Provided by publisher.

Informace o knize

Plný název Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 329
EAN 9781466618619
ISBN 9781466618619
Libristo kód 06393491
Nakladatelství Idea Group,U.S.
Váha 1230
Rozměry 221 x 286 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet