Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Trademark Law and Theory

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Trademark Law and Theory
Libristo kód: 05097358
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, dubna 2008
This important new research Handbook brings together a set of illuminating works by the field's lead... Celý popis
? points 632 b
6 323 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Every Last Word Tamara Ireland Stone / Brožovaná
common.buy 232
TOP
A Treasury of Irish Fairy and Folk Tales Various Authors / Pevná
common.buy 894
TOP
Robinson Crusoe Daniel Defoe / Brožovaná
common.buy 220
TOP
Look Inside Your Body Louie Stowell / Leporelo
common.buy 258
TOP
One Piece, Vol. 93 Eiichiro Oda / Brožovaná
common.buy 232
TOP Výprodej
Purple Hibiscus Chimamanda Ngoz Adichie / Brožovaná
common.buy 229
Dunkelbunt / Brožovaná
common.buy 610
Corporate Finance, Global Edition Jonathan Berk / Brožovaná
common.buy 2 479
React Design Patterns and Best Practices Michele Bertoli / Brožovaná
common.buy 1 244
Granny Square Flair US Terms Edition SHELLEY HUSBAND / Brožovaná
common.buy 596

This important new research Handbook brings together a set of illuminating works by the field's leading scholars to comprise one of the broadest and most far-reaching overviews of trademark law issues. Organized around three areas of inquiry, the book starts by offering a rich variety of methodological perspectives on trademark law. The contributors have drawn from law and economics, property theory, semiotic theory, and history - reflecting the multifaceted nature of contemporary trademarks. The Handbook goes on to survey trademark law's international landscape, addressing indigenous cultural property, human rights issues, the free movement of goods, and the role of substantive harmonization.It concludes with a series of forward-looking perspectives, which focus on trademark law's intersection with other bodies of regulation, such as advertising and speech, copyright law, cyberspace regulation, and design protection. Discussing critical future issues regarding trademark protection and its relationship with other social policies, this Handbook will be of great interest to law scholars, trademark lawyers and law students. It will also be of interest to academics in marketing, business, consumer psychology, and economics.

Informace o knize

Plný název Trademark Law and Theory
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 560
EAN 9781845426026
Libristo kód 05097358
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 975
Rozměry 156 x 234 x 35
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet