Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Trade Marks and Brands Lionel BentlyJennifer DavisJane C. Ginsburg
Libristo kód: 02049292
Nakladatelství Cambridge University Press, června 2008
Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bo... Celý popis
? points 428 b
4 278 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The Arabian Horse Gabriele Boiselle / Pevná
common.buy 781
Aristophania. Band 3 Joël Parnotte / Pevná
common.buy 348
Tocqueville Et Guizot Nicolas Seney / Brožovaná
common.buy 1 448
Messalina Alfred Schirokauer / Brožovaná
common.buy 672
Crisis Manager Otto Lerbinger / Brožovaná
common.buy 2 813
Approche Contextuelle Du Contr le de la Tuberculose El-C Julio Rakotonirina / Brožovaná
common.buy 2 648
Hampshire & The New Forest: A Dog Walker's Guide Vicky Fletcher / Brožovaná
common.buy 323
Local Matters Ariela J. Gross / Brožovaná
common.buy 899
Respect for Authority / Brožovaná
common.buy 1 933
From Dawn 'Til Midnight D S Edward / Pevná
common.buy 785
How to Jump and Spin on In-line Skates Jo Ann Schneider Farris / Pevná
common.buy 621

Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bolder extensions, of legal protection. Other disciplines can help us think about fundamental issues such as: what is a trade mark? What does it do? What should be the scope of its protection? This 2008 volume assembles essays examining trade marks and brands from a multiplicity of fields: from business history, marketing, linguistics, legal history, philosophy, sociology and geography. Each chapter pairs lawyers' and non-lawyers' perspectives, so that each commentator addresses and critiques his or her counterpart's analysis. The perspectives of non-legal fields are intended to enrich legal academics' and practitioners' reflections about trade marks, and to expose lawyers, judges and policy-makers to ideas, concepts and methods that could prove to be of particular importance in the development of positive law.

Informace o knize

Plný název Trade Marks and Brands
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 472
EAN 9780521889650
ISBN 0521889650
Libristo kód 02049292
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 870
Rozměry 156 x 234 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet