Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

TO WHAT EXTENT CRM IMPACTS ON THE SALES ORGANISATION IN B2B MARKETS

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha TO WHAT EXTENT CRM IMPACTS ON THE SALES ORGANISATION IN B2B MARKETS Cedric Belliard
Libristo kód: 06826315
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
In Martinique, like everywhere else, firms are increasingly adopting Customer Relationship Managemen... Celý popis
? points 124 b
1 239 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hammered Dulcimer Treasury of Tunes Sally Hawley / Brožovaná
common.buy 761
Logical Structure and Linguistic Structure C-T James Huang / Brožovaná
common.buy 1 372

In Martinique, like everywhere else, firms are increasingly adopting Customer Relationship Management strategies and technologies, realising their benefits throughout the organisation. This has been paralleled with irrevocable metamorphosis in the selling function. Nevertheless, it appeared that both academic and literature have had limited consideration about the strategic issues concerning the impact of CRM strategies and technology on selling. The main purpose of this research was to provide empirical data for understanding the impact of CRM on the sales organisation, particularly on a strategic level. To a lesser extent, it aimed at highlighting its differences in practice between Martinique and the major economies where most of the past studies were conducted. The convergent interviewing technique appeared to be the most appropriate technique to build theory in such an under-explored area. This research provided evidence that CRM impacts on internal communications, relationship performance, sales structure, salesperson s attitude, role of sales management, and business performance. It concludes with a series of managerial implications and recommendations for future research.

Informace o knize

Plný název TO WHAT EXTENT CRM IMPACTS ON THE SALES ORGANISATION IN B2B MARKETS
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 88
EAN 9783639180930
Libristo kód 06826315
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 152
Rozměry 151 x 221 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet