Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Theatralitat der Werbung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Theatralitat der Werbung Herbert Willems
Libristo kód: 09508564
Nakladatelství De Gruyter, prosince 2003
Die Untersuchung versteht sich als ein Beitrag zur Wissenssoziologie der Massenmedien und der Wirkli... Celý popis
? points 852 b
8 524 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


En Brogue: The Trainers Guide Hannah Rochell / Pevná
common.buy 315
Untersuchung der Profitabilitat von IT-Loesungen Alexander Herzfeldt / Brožovaná
common.buy 1 948

Die Untersuchung versteht sich als ein Beitrag zur Wissenssoziologie der Massenmedien und der Wirklichkeitskonstruktion des modernen Menschen. Im Rahmen eines Entwurfs einer Theorie der Medienkultur wird die massenmediale Werbung als eine Art Bühne verstanden, auf der Sinnverständnisse des Publikums (Deutungsmuster, Alltagstheorien, Weltbilder) auf verschiedene Weise vermittelt, dargestellt und inszeniert werden. Die Analyse konzentriert sich auf Images sozialer Identitäten und Identitätskontexte (Altersklassen, Geschlecht, Erotik, Status) sowie auf jedermanns Identitätstheorien, die die Werbung aufgreift und symbolisch verarbeitet.

Informace o knize

Plný název Theatralitat der Werbung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2003
Počet stran 584
EAN 9783110176681
ISBN 3110176688
Libristo kód 09508564
Nakladatelství De Gruyter
Váha 9575
Rozměry 156 x 234 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet