Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

The Visual Identity of the Book

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
, května 2024
The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that c... Celý popis
? points 266 b Připravujeme Připravujeme
2 661 včetně DPH
Očekávaná novinka Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The LEGO Power Functions Idea Book, Vol. 2 Yoshihito Iosgawa / Brožovaná
common.buy 503
The One Minute Millionaire Mark Victor Hansen / Brožovaná
common.buy 420
Murder Rap Greg Kading / Brožovaná
common.buy 329
Lego Story / Pevná
common.buy 613
Revival of the Runes / Brožovaná
common.buy 482
Die Zauberflöte Klemperer/Orchestra of the Royal Op. House & Chor / Audio CD
common.buy 1 045
Complete Histories of Polybius Polybius / Brožovaná
common.buy 617
Elle s'appelait Sarah Tatiana de Rosnay / Brožovaná
common.buy 693

The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that considers the ‘materiality’ of the book (from printed to digital/electronic), the aspects of the stakeholders in the publishing chain, the traditional and ongoing promotion strategies, reader engagement, and personalized publishing services: The aim of the book is to: Interpret current issues in the publishing industry. To provide an overview of the evolution of the visual appearance/identity of the book to nowadays in order to approach and explain current issues; Discuss aspects of visual information and aesthetics of the book.Further discuss reader engagement and personalized publishing services. Introduces promotion strategies and publishing policies based on the above. Provide a methodological framework that can also be used in book business The book can be used as a “manual” for publishing and for the book (in all its forms) of our era (covering a range of issues) with the aim to explain current trends and introduce new promotion methods and publishing strategies. As a result of new information technologies, social media and the constant transformations of the book, key questions emerge on the nature and function of the book, on book marketing and promotion, on the roles of the stakeholders in the publishing chain. This discusses these ongoing trends and issues Discusses the use of reader engagement and personalized publishing services Introduces a new methodological framework that may serve for a theoretical approach to understanding the changing role of the book

Informace o knize

Plný název The Visual Identity of the Book
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2024
Počet stran 200
EAN 9780443191671
Libristo kód 42826447
Rozměry 152 x 229
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet