Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Paradox of Creativity and Business in Feature Hollywood Filmmaking

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Paradox of Creativity and Business in Feature Hollywood Filmmaking Adam Dean
Libristo kód: 06818040
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., října 2008
This study examines the complex relationship between§movie budgeting and the creative process in Hol... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Extractive Metallurgy of Gold J.C. Yannopoulos / Brožovaná
common.buy 4 671
Listen Here Sandra L. Ballard / Brožovaná
common.buy 1 076
Moby Dick - Rehearsed Orson Welles / Brožovaná
common.buy 397

This study examines the complex relationship between§movie budgeting and the creative process in Hollywood§filmmaking. To understand the effects of this§relationship on the finished product, several films§are analyzed throughout pre-production,§production and post-production. These stages of§filmmaking are further divided into categories for§each case in order to reveal examples of potential§conflicts that arise between investors and creators. §§A case study approach is guided by theories of the§production of culture, which state that creative§products manufactured in the cultural industry must§be analyzed in relation to their surrounding society.§In their application to these cases, these theories§suggest that social and financial influences on§members of the Hollywood community produce a unique§creative environment that may become increasingly§detached from an international audience.§§Findings suggest previous indicators of box office§success are becoming primary influences in the§filmmaking process. The study also finds that§financial standards in Hollywood potentially inhibit§innovation among creative participants within a§limited Hollywood creative sphere.

Informace o knize

Plný název Paradox of Creativity and Business in Feature Hollywood Filmmaking
Autor Adam Dean
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 92
EAN 9783639089158
ISBN 3639089154
Libristo kód 06818040
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 136
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet