Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

The Influence of Trust and Customer Value on Customer Satisfaction

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The Influence of Trust and Customer Value on Customer Satisfaction M. Rizky Mahaputra
Libristo kód: 18642668
Nakladatelství Scholars Press, listopadu 2016
The purpose of this study is to analyze the Influence of Trust and Customer Value on Customer Satisf... Celý popis
? points 110 b
1 095 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Modern API Design with ASP.NET Core 2 Fanie Reynders / Brožovaná
common.buy 809
Tattoo Thief Alison Belsham / Brožovaná
common.buy 211
Ori: The Ifa Concept of Consciousness Awo Fa'lokun Fatunmbi / Brožovaná
common.buy 640
Zalaca?n El Aventurero Pio Baroja / Brožovaná
common.buy 282
Early Morning Celebration That We Would All Remember! DAV ANTHONY BURGESS / Brožovaná
common.buy 288
Sacred Hoop Seeds Daniel R Garcia / Brožovaná
common.buy 301
Public Private Partnerships in Nairobi Kenya Erick Brian Omondi / Brožovaná
common.buy 861
Yoga Body Anatomy: Insights to Muscular Movements Dr Shashirekha C K / Brožovaná
common.buy 276

The purpose of this study is to analyze the Influence of Trust and Customer Value on Customer Satisfaction At Bank BRI branch Soetomo Jambi, either partially or simultaneously. a population of 12 975 and 99 customers in engineering sample slovin. The method of analysis with quantitative analysis. Mechanical analysis with multiple linear regression, continued analysis of determination (R Square), partial hypothesis test (t test) and simultaneous (F test) with alpha 5 percent. Prior to analysis by regression test questionnaire in advance in research to test the validity and reliability as well as classical assumptions. Analysis tools SPSS version 20.0. Analysis of determination value is 0.522, meaning that the percentage contribution of variables influence the trust and customer value on customer satisfaction 52.2%, while the remaining 47.8% is influenced by other variables not included in this model. The result Trust and Customer Value significant effect on customer satisfaction either partially or simultaneously.

Informace o knize

Plný název The Influence of Trust and Customer Value on Customer Satisfaction
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 52
EAN 9786202302555
Libristo kód 18642668
Nakladatelství Scholars Press
Váha 96
Rozměry 150 x 220 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet