Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

The Impact of Religiosity on the Marketing of Religious Iconography

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The Impact of Religiosity on the Marketing of Religious Iconography Peter P Madrid Jr
Libristo kód: 16882633
Nakladatelství Royal Premier Publishing, května 2012
This study attempts to establish, identify, and classify target markets for the purchase of religiou... Celý popis
? points 66 b
659 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


This study attempts to establish, identify, and classify target markets for the purchase of religious iconography based on past purchasing behavior and other consumer social behaviors perceived as religious vices. This study also distinguishes the likeliho

Informace o knize

Plný název The Impact of Religiosity on the Marketing of Religious Iconography
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 340
EAN 9780985424701
ISBN 0985424702
Libristo kód 16882633
Nakladatelství Royal Premier Publishing
Váha 788
Rozměry 216 x 279 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet