Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior Lily Marfisi
Libristo kód: 09526687
Nakladatelství Grin Publishing, srpna 2015
Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Celý popis
? points 181 b
1 813 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Art and Making of Alien: Covenant Titan Books / Pevná
common.buy 758
TOP
The Joy of Mixology Gary Regan / Pevná
common.buy 632
TOP
Stone Sky N. K. Jemisin / Brožovaná
common.buy 269
TOP
Draw Every Little Thing Flora Waycott / Brožovaná
common.buy 347
TOP
Feminism, Interrupted Lola Olufemi / Brožovaná
common.buy 293
TOP
SQL Cookbook Robert de Graaf / Brožovaná
common.buy 1 249
TOP
One Direction - Take Me Home One Direction / Brožovaná
common.buy 490
Strange Planet Nathan W. Pyle / Pevná
common.buy 298
Skincare Caroline Hirons / Pevná
common.buy 523
Renegades Marissa Meyer / Brožovaná
common.buy 268
Mexican Gothic Silvia Moreno-Garcia / Pevná
common.buy 618
Let's Learn Japanese: First Words for Everyone Aurora Cacciapuoti / Pevná
common.buy 258
Lonely Planet Scotland Lonely Planet / Brožovaná
common.buy 553

Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 17/20, , course: Evaluation of the Impact of a Person's Sense of Community on Attitudinal Loyalty and Purchase Behavior regarding the Harry Potter brand, language: English, abstract: Within the past decade, Harry Potter has become a multi-billion dollar brand with millions of fans all over the world. The fan base community has developed with the rise of the Internet and new means of interaction. They have had a real power of decision over the brand's managers, and are a key element to the success of Harry Potter. This study will focus on people's sense of community and on the existence of a relationship between this sense of community and people's loyalty and purchase behaviors towards the Harry Potter brand.§§The problematic to this study is "How does a person's sense of community impact its attitudinal loyalty and purchase behavior regarding the Harry Potter brand?".

Informace o knize

Plný název Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior
Autor Lily Marfisi
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 120
EAN 9783668032651
ISBN 3668032653
Libristo kód 09526687
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 168
Rozměry 148 x 210 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet