Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Handbook of Service Innovation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Handbook of Service Innovation Renu Agarwal
Libristo kód: 05147232
Nakladatelství Springer London Ltd, dubna 2015
Bringing together some of the world s leading thinkers, academics and professionals to provide pract... Celý popis
? points 549 b
5 488 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Wagner's Hitler - The Prophet and his Disciple Joachim Kohler / Brožovaná
common.buy 1 045
Channels, Carriers, and Pumps Wilfred Stein / Pevná
common.buy 2 872
Nippur II Robert D Biggs / Pevná
common.buy 1 960
Nuuchahnulth (Nootka) Morphosyntax Toshihide Nakayama / Brožovaná
common.buy 1 191
Propaganda and Promotional Activities Harold Lasswell / Brožovaná
common.buy 2 157
Noces de neige Gaëlle Josse / Brožovaná
common.buy 254
Fall of Doctor Onslow Frances Vernon / Brožovaná
common.buy 573
Writing and Doing Action Research Jean McNiff / Pevná
common.buy 2 787

Bringing together some of the world s leading thinkers, academics and professionals to provide practitioners, students and academicians with comprehensive insights into implementing effective service innovation. This book presents service innovation as a complex concept that exists and occurs at a systemic level, and across various service verticals health, education, tourism, hospitality, telecommunications, retail. Addressing contemporary issues in service innovation it encompass both conceptual and applied contributions.§§Featuring a select number of case studies across several growth service industries, this book also includes examples of failed service innovation attempts in order to demonstrate a balanced view of the subject and to make clear the pitfalls to be avoided.§§Culminating in a suggested step-by-step guide to enable service organization s managers to understand and implement the concepts of service innovation and manage its evolutionary processes effectively, this book will prove a valuable resource to a wide-reaching audience including researchers, practitioners, managers, and students who aspire to create a deeper scientific foundation for service design and engineering, service experience and marketing, and service management and innovation.§

Informace o knize

Plný název Handbook of Service Innovation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 842
EAN 9781447165897
ISBN 1447165896
Libristo kód 05147232
Nakladatelství Springer London Ltd
Váha 1466
Rozměry 169 x 246 x 51
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet