Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

The H-Factor, a Business Guide to Positive Psychology, How Happiness Will Improve Your Bottom Line and Help Your Organization Thrive

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The H-Factor, a Business Guide to Positive Psychology, How Happiness Will Improve Your Bottom Line and Help Your Organization Thrive Douglas Mason
Libristo kód: 11611106
Nakladatelství AMBROSE GROUP, dubna 2011
This business guide to positive psychology shows just how important positive emotion is to an organi... Celý popis
? points 47 b
466
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


This business guide to positive psychology shows just how important positive emotion is to an organization. Using the latest research, Mason explores why some people are happier than others, why an employer should care about employee happiness, the benefits of experiencing more positive emotion, and how a happier workforce will lead to reduced expenses, increased profits, and a thriving organization. 100 pp.

Informace o knize

Plný název The H-Factor, a Business Guide to Positive Psychology, How Happiness Will Improve Your Bottom Line and Help Your Organization Thrive
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 100
EAN 9780984642502
ISBN 0984642501
Libristo kód 11611106
Nakladatelství AMBROSE GROUP
Váha 122
Rozměry 133 x 203 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet