Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Das Strategische Management Von Contentrechten

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Das Strategische Management Von Contentrechten Ulrich Schaal
Libristo kód: 03618367
Nakladatelství VS Verlag für Sozialwissenschaften, května 2010
Rechte sind die Rohstoffe der Wertschöpfung in der TV-Industrie. Sie sind als Bausteine des Programm... Celý popis
? points 168 b
1 676 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Classrooms and Barrooms David J. Jackson / Brožovaná
common.buy 1 493
Jakarta Struts Pocket Reference Chuck Cavaness / Brožovaná
common.buy 326
Biblical Outlook Shlomo Polachek / Brožovaná
common.buy 858
Merchants of Essaouira Daniel J. Schroeter / Brožovaná
common.buy 1 390
Připravujeme
Tragic Honesty Blake Bailey / Brožovaná
common.buy 405
Sea Wolves Tim Clayton / Brožovaná
common.buy 379
Adaptive Signal Processing Peter N. Stearns / Pevná
common.buy 3 823
Securing And Excelling In A Pharmacy Residency Michael A. Crouch / Brožovaná
common.buy 1 824
Creating a Class Mitchell L. Stevens / Brožovaná
common.buy 713
Intermediate Cambodian Reader Franklin E. Huffman / Brožovaná
common.buy 2 006
Mammoth Book Of Sherlock Holmes Abroad Simon Clark / Brožovaná
common.buy 407
Habeas Corpus Alan Bennett / Brožovaná
common.buy 293
Toleranz im interkulturellen Kontext Monika Kirloskar-Steinbach / Brožovaná
common.buy 276

Rechte sind die Rohstoffe der Wertschöpfung in der TV-Industrie. Sie sind als Bausteine des Programms die Voraussetzung für Kreation, Produktion und Vertrieb von Fernsehinhalten. Durch neue Technik, Absatzwege und Produkte hat die Digitalisierung zu einem dramatischen Bedeutungszuwachs von Rechten geführt. Für alle an der TV-Branche Beteiligten – vor allem für Produzenten und Sender – stellt das strategische Management von Contentrechten daher eine erfolgskritische Herausforderung dar. Das vorliegende Buch beschreibt erstmals die wesentlichen Grundlagen, erarbeitet eine Definition der Prozesse und zeigt das Ausmaß der absehbaren Veränderungen in der Fernsehbranche.

Informace o knize

Plný název Das Strategische Management Von Contentrechten
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 297
EAN 9783531172859
ISBN 3531172859
Libristo kód 03618367
Váha 363
Rozměry 148 x 210 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet