Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Applicability of the Branding Theory to Giving in Charity Mergers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Applicability of the Branding Theory to Giving in Charity Mergers Vincent-B Kakuru Luhunde
Libristo kód: 06839284
Nakladatelství VDM Verlag, ledna 2011
Like in the commercial sector, the non-profit sector is increasingly pressured for efficiency. To me... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Raise the Bar / Brožovaná
common.buy 2 854
Columbia University Press, 1893-1983 Henry H. Wiggins / Brožovaná
common.buy 341
Gender Dysphoria Walter O. Bockting / Pevná
common.buy 2 001
Building Information Modeling Karen Kensek / Pevná
common.buy 4 944
Deutschland und Amerika Johann Heinrich Bernstorff / Pevná
common.buy 1 262
No Land! No House! No Vote! Symphony Way Pavement Dwellers / Brožovaná
common.buy 601
Analisis Cefalometricos En Radiografias Panoramicas Ricardo Cortés R. / Brožovaná
common.buy 1 102

Like in the commercial sector, the non-profit sector is increasingly pressured for efficiency. To meet the needs of beneficiaries of the causes they serve, some charities are merging as a way of gaining economies of scale and improve their brand image, and thus better or extend their stewardship to the causes. In so doing, these charities expect to further enhance their brand identity, and thus bring in even more donors. The present work discusses the role of branding in attracting new donors to a merged charity. The aim of the research is to assess donors' perception of this major British cancer care charity's (CLIC Sargent) brand name after merger. The study also seeks to analyse the charity's donors' propensity to increasing or decreasing their donations to the charity, following the merger.

Informace o knize

Plný název Applicability of the Branding Theory to Giving in Charity Mergers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 100
EAN 9783639325065
ISBN 3639325060
Libristo kód 06839284
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 159
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet