Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Testing 1 - 2 - 3 Johannes Ledolter
Libristo kód: 04718266
Nakladatelství Stanford University Press, května 2007
This book is about the power of statistical experiments. In the past, books on experimental design f... Celý popis
? points 174 b
1 744 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Insel der blauen Delphine Scott O'Dell / Brožovaná
common.buy 236
Tell Kosak Shamali Vol II Yoshihiro Nishiaki / Pevná
common.buy 2 057
I Can Move Monica Lounsbery / Brožovaná
common.buy 348
EXILE Richard North Patterson / Brožovaná
common.buy 525
Latino Writers and Journalists Jamie Martinez Wood / Pevná
common.buy 1 812
Solvency Requirements for EU Insurers Karel Van Hulle / Brožovaná
common.buy 4 982

This book is about the power of statistical experiments. In the past, books on experimental design focused almost entirely on manufacturing problems. In contrast, although this book is relevant to manufacturing and includes useful examples in that area, its emphasis is on applications to marketing and service operations. The authors provide a fresh and practical treatment of the key topics in designing and analyzing experiments. Testing in the business world is commonplace, and the usual approach is to change one factor at a time while holding other factors constant. This approach may seem logical and appealing, but, as the authors explain, it is highly inefficient, and may lead to wrong conclusions. The better method, the authors propose, is to test all factors simultaneously. Doing so not only reduces the costs of experimenting but also provides the decision-maker with better information. Throughout the book, the authors illustrate concepts with practical examples. In addition, the book includes a set of 13 separate real-world cases based on the actual implementation of experimental design methods.

Informace o knize

Plný název Testing 1 - 2 - 3
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2007
Počet stran 312
EAN 9780804756129
ISBN 0804756120
Libristo kód 04718266
Nakladatelství Stanford University Press
Váha 721
Rozměry 178 x 254 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet