Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Television News in Changing India

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Television News in Changing India Brajesh Kumar Singh
Libristo kód: 15720540
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
The story of TV news in India is intertwined and woven with liberalization of the economy, after mor... Celý popis
? points 166 b
1 659 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


ROMA Y CIUDAD DEL VATICANO / Brožovaná
common.buy 629
Fossilien von Java Karl Martin / Brožovaná
common.buy 779
Grundriss der Psychologie Oswald Külpe / Brožovaná
common.buy 1 140
Throb VI Keeland / Digital
common.buy 314
Epistrophies Brent Hayes Edwards / Pevná
common.buy 1 097
THE INSANE IN PRIVATE DWELLINGS ARTHUR MITCHELL / Pevná
common.buy 820
Wenn das Leben weh tut Stefan von Däniken / Brožovaná
common.buy 435

The story of TV news in India is intertwined and woven with liberalization of the economy, after more than four decades of Independence. The liberalization coupled with deregulations resulted into end of government monopoly of news broadcast and entry of the private sector. Today India boasts to have more than 200 television news channels, making it world's largest news broadcasting country. This study is one of pioneering, in depth and penetrating research that throws ample light on the content of Indian TV news channels, highlighting their financial survival, primarily on advertisements. In India, popularity of TV news channels are being measured in terms of Television Rating Points that often decide the revenue any TV channel might receive. Such a compulsion has forced TV channels to select such news content that might attract TRPs and advertisers. Since advertisers conceive India primarily as an urban, middle class market, so most of the channels neglect proper representation and coverage of rural viewers and their issues. This study also conclusively supports the view that instead of newsworthiness, fetching eye balls determines the content of the Indian TV news channels.

Informace o knize

Plný název Television News in Changing India
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 240
EAN 9783330019638
Libristo kód 15720540
Váha 375
Rozměry 150 x 220 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet