Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Television and New Media Audiences

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Television and New Media Audiences Ellen Seiter
Libristo kód: 04528274
Nakladatelství Oxford University Press, prosince 1998
Why is talk about television forbidden at certain schools? Why does a mother feel guilty about watch... Celý popis
? points 829 b
8 292 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Romanticism and Postromanticism Claudia Moscovici / Pevná
common.buy 3 213
Social Medicine Reader, Second Edition Ronald P. Strauss / Pevná
common.buy 3 282
Young Irelander Abroad Charles Hart / Brožovaná
common.buy 359
Resurrecting the Granary of Rome Diana K. Davis / Brožovaná
common.buy 1 100
Smart Mice, Not So Smart People Arthur L. Caplan / Pevná
common.buy 520
Danny Dynamite Jean Ure / Brožovaná
common.buy 265
Heine zum Vergnügen Heinz Puknus / Brožovaná
common.buy 172
Thomas Pynchon, Sex, and Gender Ali Chetwynd / Pevná
common.buy 3 212
Indigenous Movements and Their Critics Kay B. Warren / Brožovaná
common.buy 1 403

Why is talk about television forbidden at certain schools? Why does a mother feel guilty about watching Star Trek in front of her four-year-old child? Why would retired men turn to daytime soap operas for entertainment? Cliches about television mask the complexity of our relationship to media technologies. Through case studies, the author explains what audience research tells us about the uses of technologies in the domestic sphere and the classroom, the relationship between gender and genre, and the varied interpretation of media technologies and media forms. Television and New Media Audiences reviews the most important research on television audiences and recommends the use of ethnographic, longitudinal methods for the study of media consumption and computer use at home as well as in the workplace. The book discusses reactions of audiences to many internationally known television programmes including The Flintstones, The Jetsons, Street Fighter, Mighty Morphin Power Rangers, X-Men, Sesame Street, Dallas, Star Trek, The Cosby Show, Teenage Mutant Ninja Turtles, National Geographic, etc.

Informace o knize

Plný název Television and New Media Audiences
Autor Ellen Seiter
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1998
Počet stran 168
EAN 9780198711421
ISBN 0198711425
Libristo kód 04528274
Nakladatelství Oxford University Press
Váha 417
Rozměry 161 x 242 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet