Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Tekrum Marketing Plan for Malaysia

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Tekrum Marketing Plan for Malaysia Carmen Nowak
Libristo kód: 01631561
Nakladatelství Grin Publishing, dubna 2010
Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate... Celý popis
? points 128 b
1 284 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Vater Antonina Kostretska / Brožovaná
common.buy 986
Pattern Formation Rebecca Hoyle / Pevná
common.buy 4 384
E-Commerce Usage by the SMEs in Northern Malaysia Voon Kiong Liew / Brožovaná
common.buy 1 375
Fable as Literature Harold John Blackham / Pevná
common.buy 5 777

Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: A (1,5), Anglia Ruskin University, course: International Marketing, language: English, abstract: I. ContentII. List of Tables III. List of FiguresIV. List of Abbreviation1. Introduction & Mission Statement1.1. Introduction1.2. Mission Statement2. Current Market Position (Internal Audit) 2.1. Product2.2. Place2.3. Price2.4. Promotion3. Market Overview (External Audit)3.1. General Market Overview3.2. Information about Malaysia3.3. Asia-Pacific Market Value3.4. Asia-Pacific Market Volume3.5. Market Segmentation3.6. Market Share3.7. Competitors in Malaysia 3.8. Distribution3.9. Market Value Forecast3.10. Market Volume Forecast3.11. Flavour Preference Asia3.12. Western Products & Quality Products in Malaysia3.13. PESTEL-Analysis of Malaysian Market3.14. Porter s Five Forces of the Malay Biscuit Market4. SWOT Analysis4.1. Strengths and Weaknesses of Tekrum4.2. Threats and Opportunities of Tekrum 4.3. SWOT-Analysis of Tekrum4.4. Key Issues and Opportunities for Tekrum4.5. SWOT Analysis of Kraft Foods4.6. SWOT Analysis of Munchy s5. Assumptions6. Marketing Objectives7. Strategy7.1. Brief description of Strategy7.2. Target Markets7.3. Positioning Statement7.4. Branding Strategy 7.5. Product strategy7.6. Pricing strategy7.7. Place Strategy7.8. Promotional Strategy8. Estimated Costs Year 19. Control & Evaluation V. BibliographyVI. Appendix

Informace o knize

Plný název Tekrum Marketing Plan for Malaysia
Autor Carmen Nowak
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 64
EAN 9783640584468
ISBN 3640584465
Libristo kód 01631561
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 95
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet