Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Teaching Writing as a Second Language

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Teaching Writing as a Second Language Alice S. Horning
Libristo kód: 06382365
Classrooms filled with glassy-eyed students provide an experiential base for Alice S. Horning's new... Celý popis
? points 169 b
1 693
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Romantic Country: The Second Tale Eriy / Brožovaná
common.buy 528
TOP
Late to the Party / Brožovaná
common.buy 241
TOP
Star Wars: Darth Maul Cullen Bunn / Brožovaná
common.buy 329
TOP
Encyclopedia of Ailments and Diseases Jacques Martel / Brožovaná
common.buy 686
TOP
Spring Ali Smith / Brožovaná
common.buy 259
Identity Designed David Airey / Pevná
common.buy 806
The Short Story of Art Susie Hodge / Brožovaná
common.buy 379
These Hollow Vows / Brožovaná
common.buy 249
Radical Focus Christina R Wodtke / Brožovaná
common.buy 486
James Joyce's Ulysses S. Gilbert / Brožovaná
common.buy 337
French Chateau Style Catherine Scotto / Pevná
common.buy 1 007
Release Lucy Christopher / Brožovaná
common.buy 323
Art of Aardman Aardman Animations / Pevná
common.buy 526
Make Your Own Dress Patterns Adele P Margolis / Brožovaná
common.buy 455
Algorithmic Leader Mike Walsh / Pevná
common.buy 484
Mobile Applications Development Tarkeshwar Barua / Brožovaná
common.buy 1 277

Classrooms filled with glassy-eyed students provide an experiential base for Alice S. Horning's new com-prehensive theory about basic writers. Horning explores the theory of writing acquisi-tion in detail. Her examination of spoken and writ-ten language and redundancy give a theoretical base to her argument that academic discourse is a sepa-rate linguistic system characterized by particular psycholinguistic features. She proposes that basic writ-ers learn to write as other learners master a second language because for them, academic written Eng-lish is a whole new language. She explores the many connections to be found in second language acquisition research to the teaching and learning of writing and gives special attention to the interlanguage hypothesis, pidginization theory, and the Monitor theory. She also addresses the role of affective factors (feelings, attitudes, emotions, and motivation) in the success or failure of writing students.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet