Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review Camille A Farrington
Libristo kód: 16883416
Nakladatelství Consortium on Chicago School Research, dubna 2013
"Teaching Adolescents To Become Learners" summarizes the research on five categories of noncognitive... Celý popis
? points 61 b
614 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gateway B2 Workbook David Spencer / Brožovaná
common.buy 257
Take Me with You Polly Clark / Brožovaná
common.buy 235

"Teaching Adolescents To Become Learners" summarizes the research on five categories of noncognitive factors that are related to academic performance: academic behaviors, academic perseverance, academic mindsets, learning strategies, and social skills, and

Informace o knize

Plný název Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 108
EAN 9780985681906
ISBN 098568190X
Libristo kód 16883416
Váha 367
Rozměry 216 x 280 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet