Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Tattoo Rebecca D. Turner
Libristo kód: 04213870
Nakladatelství Trafford Publishing, března 2006
Tattoo is about how customer zealots are inspired. The book makes a compelling business case for com... Celý popis
? points 46 b
458 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Kamisama Kiss, Vol. 17 Julietta Suzuki / Brožovaná
common.buy 206
TOP
Bushido: Legacies of the Japanese Tattoo Takahiro Kitamura / Brožovaná
common.buy 704
TOP
New York Poets: An Anthology John Ashbery / Brožovaná
common.buy 382
TOP
History of Tattooing Wilfrid Dyson Hambly / Brožovaná
common.buy 333
Lolita Vladimír Nabokov / Pevná
common.buy 357
Desperate Remedies Thomas Hardy / Brožovaná
common.buy 119
Damned Chuck Palahniuk / Brožovaná
common.buy 258
Tattoos: An Illustrated History Tina Brown / Brožovaná
common.buy 464
Tattoo Makiko Kuwuhara / Brožovaná
common.buy 1 287
Marvel Select Wolverine: Patch Larry Hama / Brožovaná
common.buy 293
Collected Works of Robert M. Groves Robert M. Groves / Brožovaná
common.buy 22 298
Jekyll, Alias Hyde Donald Thomas / Brožovaná
common.buy 706
State Failure Andrew Taylor / Pevná
common.buy 1 540
Modern Tribal Tattoo Designs Lora Irish / Brožovaná
common.buy 320
Medieval Towns John Schofield / Brožovaná
common.buy 1 344

Tattoo is about how customer zealots are inspired. The book makes a compelling business case for companies of all sizes to create customer advocates (customers who go out and bring business to you). Using examples and interviews from Harley Davidson, Ritz Carlton, Starbucks, as well as several small businesses, Tattoo shows that fans are born from customer-focused, consistent actions by companies. It offers a blueprint for businesses to follow and shows that "customer advocacy" does not have to be expensive or complicated to be effective. The book gets its title from the surprising behavior of Harley Davidson motorcycle fans that tattoo their bodies with the Harley logo. Step-by-step, Tattoo explores how the company inspires its customers and employees with passion to create an experience that is so remarkable that they feel compelled to tell a story about their passion for the product. Tattoo makes the point that feeling special is a human experience--one that companies create. From the small business dry cleaners that sew a button on your clothes to the Ritz Carlton "experience," this book provides a wealth of examples and inspiration for the business owner or executive charged with growing the company.

Informace o knize

Plný název Tattoo
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 164
EAN 9781412084567
ISBN 1412084563
Libristo kód 04213870
Nakladatelství Trafford Publishing
Váha 250
Rozměry 152 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet