Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Targeted Advertising Unintended Effects

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Targeted Advertising Unintended Effects Ernest Cyril De Run
Libristo kód: 06815496
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., července 2008
Although, advertising has been a major area of study in marketing, limited research investigating th... Celý popis
? points 165 b
1 648 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Romans Douglas J. Moo / Pevná
common.buy 991
Dictionary of Jicarilla Apache Matilda Martinez / Pevná
common.buy 3 814
Social Capital, Caste Dominance and Panchayat Performance Santosh Kumar Tripathi / Brožovaná
common.buy 1 648
Mutilators Robert L Foster / Brožovaná
common.buy 565
Family of Poets Sandy Hill / Brožovaná
common.buy 307
Toward Wisdom Copthorne Macdonald / Brožovaná
common.buy 368
Robust Nonlinear Controller Design Mohammad Sadraey / Brožovaná
common.buy 1 981
Impacto Social En La Formacion de Docentes Enrique Ravelo / Brožovaná
common.buy 1 375
Strengthening national food control systems Marlynne Hopper / Brožovaná
common.buy 532
State of 'The Union' Sandra Schroer / Brožovaná
common.buy 1 759
Připravujeme
Underlife Adept Omnibus Robert Finn / Brožovaná
common.buy 230
Try Again Book 6 Joseph Loturco / Brožovaná
common.buy 446

Although, advertising has been a major area of study in marketing, limited research investigating the unintended effects of targeted advertising beyond social and moral issues has been conducted. This research contributes to the current body of knowledge by examining the unintended effects of ethnically targeted advertising on ethnic groups that are not targeted, but who are still likely to see the advertising. The research also develops a holistic model for measuring the effects of targeted advertising using four variables; emotions, attitude to the advertisement, attitude to the company and behavioral intentions. The conceptual basis of the model is accommodation theory, which allows for different levels of targeting based on the language mix used in advertisements. The model was tested on three different ethnic groups in Malaysia, namely the Malays, Chinese, and Iban.

Informace o knize

Plný název Targeted Advertising Unintended Effects
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 132
EAN 9783639061000
ISBN 3639061004
Libristo kód 06815496
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 186
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet