Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Target: Prime Time

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Target: Prime Time Kathryn C. Montgomery
Libristo kód: 04512712
Nakladatelství Oxford University Press Inc, června 1991
Offering the first book-length exploration of network television's relations with advocacy groups, K... Celý popis
? points 104 b
1 041 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Percy Dearmer Donald Gray / Brožovaná
common.buy 507
Aufgabensammlung Elektrische Messtechnik Wolf-Jürgen Becker / Brožovaná
common.buy 1 403
Theaterspielen als ästhetische Bildung Ulrike Hentschel / Brožovaná
common.buy 379
Připravujeme
Churches and States / Brožovaná
common.buy 846
Připravujeme
Fine Boy for Killing Jan Needle / Brožovaná
common.buy 406
Blackwell Encyclopedic Dictionary of Accounting Abdel-Khalik / Brožovaná
common.buy 1 626
American Public Opinion and Health Care Robert J. Blendon / Pevná
common.buy 4 419
Terrible Things Eve Bunting / Brožovaná
common.buy 266
Iwanowski's 101 China Volker Häring / Brožovaná
common.buy 374
Habeas Viscus Alexander G Weheliye / Pevná
common.buy 3 023
Rationality and Feminist Philosophy Deborah K. Heikes / Brožovaná
common.buy 1 613
Conceptual Nursing in Practice Mary Fraser / Brožovaná
common.buy 1 540

Offering the first book-length exploration of network television's relations with advocacy groups, Kathryn C. Montgomery presents a comprehensive picture of the impact of organized pressure on prime-time TV. She vividly describes, for example, how the Catholic Church campaigned against Maude's abortion on the TV show, Maude; how outraged actors mobilized a national protest against the portrayal of blacks in the TV miniseries, Beulah Land; and how the Moral Majority waged a sophisticated campaign to "clean up TV," by threatening to boycott advertisers. Exposing the inner workings of network television as no other book has done, Montgomery's study demonstrates how behind-the-scenes struggles have shaped the images, messages, and values that enter people's homes every night. The book also raises critical questions about television's role in our society and its responsibility to the American public.

Informace o knize

Plný název Target: Prime Time
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1991
Počet stran 288
EAN 9780195063202
ISBN 0195063201
Libristo kód 04512712
Nakladatelství Oxford University Press Inc
Váha 250
Rozměry 135 x 204 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet