Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Sustainable Business Development

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Sustainable Business Development David L. Rainey
Libristo kód: 04398615
Nakladatelství Cambridge University Press, února 2010
In a turbulent business environment, leaders must begin to think more broadly about what a corporati... Celý popis
? points 184 b
1 841 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Defy Me Tahereh Mafi / Brožovaná
common.buy 190
TOP
The Silmarillion John Ronald Reuel Tolkien / Pevná
common.buy 894
TOP
Made in Abyss Voi. 1 Akihito Tukushi / Brožovaná
common.buy 301
TOP
Date A Live, Vol. 1 Koushi Tachibana / Brožovaná
common.buy 317
TOP
ADHD 2.0 Edward M. Hallowell / Brožovaná
common.buy 405
TOP
Passion by Design Victoria de Lempicka / Pevná
common.buy 571
TOP
The Psychology of Money Morgan Housel / Pevná
common.buy 518
TOP
My Happy Marriage 01 Akumi Agitogi / Brožovaná
common.buy 279
TOP
Star Wars Timelines BAVER KRISTIN / Pevná
common.buy 714
TOP
Luna and the Lie / Brožovaná
common.buy 600
TOP
Oxford Learner's Pocket Word Skills Ruth Gairns / Brožovaná
common.buy 708
TOP
Miss Kobayashi's Dragon Maid Vol. 9 Coolkyousinnjya / Brožovaná
common.buy 255
Forest Fae / Karty
common.buy 274
Josh and Hazel's Guide to Not Dating Christina Lauren / Brožovaná
common.buy 269

In a turbulent business environment, leaders must begin to think more broadly about what a corporation is and how it can create a richer future. With the globalisation of the world's economies, the intensification of competition, and quantum leaps in technological development, the insular and static strategic thinking of many global corporations has become inadequate for understanding the business environment and determining strategic direction. This 2006 book provides comprehensive and practical analysis of what sustainable business development (SBD) is and how companies can use it to make a significant difference. Case studies of companies in the US, Europe, the Pacific Rim and South America demonstrate that achieving innovation and integration depends on a comprehensive understanding of all of the forces which drive change and responding to them with fresh ways of strategic thinking. It is compulsory reading for MBA students and executives as well as professional readers.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet