Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media) Ahmad Nadeem
Libristo kód: 10937506
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, května 2016
The purpose of this paper is to compare customer's perceptions of the value of advertising on social... Celý popis
? points 86 b
861 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Výprodej
Hbr Guide to Finance Basics for Managers Harvard Business Review / Audio
common.buy 358
Nouvelle Theorie de l'Action Capillaire Sans Auteur / Brožovaná
common.buy 674
Fantome de la Rue de Venise, Roman Inedit De Sorr-A / Brožovaná
common.buy 674

The purpose of this paper is to compare customer's perceptions of the value of advertising on social network sites (SNSs) to their perceptions of the value of Print media advertising. Data was collected through questionnaire from a sample of 235 and was analyzed using SPSS. The analysis indicated that Ducoffe's Ad Value model does provide a good fit for assessing advertising value in social media and print media. The respondents assessed ad value on the basis of Entertainment and informativeness(higher for social media). In examining the relative importance of each component of Ducoffe's model, it is clear that Entertainment and Informativeness play key roles in assessing advertising value for both traditional (Print media) and non-traditional media (SNSs). If practitioners seek to interact via SNSs with young consumers they should focus on providing entertaining content in a format that makes brand engagement seamless while not impeding goals. This investigation provides the impetus for future research about consumers' perceptions of advertising value across all SNSs, in comparison to their traditional counterparts.

Informace o knize

Plný název Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media)
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 56
EAN 9783659865619
Libristo kód 10937506
Váha 100
Rozměry 150 x 220 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet